MiG-21 MFN 4017 – Historie exponátu

MiG 21 MFN 4017

  • Zavedení do provozu v SSSR 29.7.1975
  • 17.9.1975 přílet do ČSSR k 1.slp
  • Kompletní převzetí do stavu 1.slp od zahraničního dodavatele – 10.10.1975
  • První let v ČSSR 30.10.1975 (pilot Václav Dvořák,, technik Stupka)
  •  
  •  
  •  
  • Přelet na SO do Leteckých opraven Kbely 16.3.1984 (pilot Jan Oberfalzer, technik Jaromír Pešek)
  •  
  • Předání k 9.sbolp na základnu Bechyně 27.5.1988 (pilot Jozef Mrázik, technik ??)
  •  
  •  
  • Poslední MiG-21 ze stavu 9.sbolp, který opouští letiště  Bechyně 15.4.1993, přelet do Mošnova k 82.ssl(pilot Pavol Košinár, technik Pavel Majtán)
  •  
  • 14.9.1993 přelet k LOZ Plzeň Líně k uložení letounu
  • 29.3.1994 přelet do LOK na provedení GO
  • 18.4.1996 přelet po GO na LZ Čáslav, 2.tl
  •  
  • 1998-1999 přestavba na provedení MFN/RNAV v Leteckých opravnách Kbely
  •  
  •  
  • 21.-28.5.1999 mezinárodní cvičení Ocelot 1999, letiště Powidz, Polsko
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Poslední let 15.2.2005 (pilot Michal Černý)
  • 11.7.2005 pozemní přesun z čáslavské základny do Přerova se závěrečným náletem 1903 hodin a 2870 přistáními. Určen k likvidaci
  • 2007 kabina zachráněna  a zahájena její rekonstrukce.